Monday, June 18, 2012

PEMENANG GIVEAWAY LANGKAWI 2012

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

(Dengan nama ALLAH yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani)



Terima kasih kepada semua yang memberi komen di 31 entri "GIVEAWAY-TIPS dan PENGALAMAN LANGKAWI 2012". Semua komen telah pon di kira...



Tujuan saya buat Giveaway kerana sebelum ni, saya memang tak dapat menghargai kawan-kawan yg mengikuti dan sentiasa memberi komen-komen di entri saya. Saya baca, saya singgah setiap kali mereka komen tapi saya tak dapat nak announce setiap bulan. Maka harini Alhamdulillah segala komen anda sangat dihargai selepas dan sebelum giveaway di buat, cuma rezeki kalini dengan serendah diri saya ingin berkongsi bersama, lagi pon masa tu cuti sekolah maka ada masa saya nak focus untuk itu.


Kesimpulannya, kalau korang yang tak pernah pergi Langkawi...yes, boleh la pergi bercuti di sana sekali. Percutiaan 3 hari 2 malam sebenarnya sudah cukup utk mengenali dan menikmati apa yang ada di sana. Nak kata best ke tak best ke...ermm terpulang kepada pengalaman masing-masing. Bagi saya, cukup sekali entri lepas menceritakan segalanya.

Sebelum ni hadiah seperti di link : giveaway-tips dan pengalam Langkawi 2012, telah di ubah dengan seadil-adilnya...

Pengagihan hadiah mengikut komen terbanyak dan bonus point jatuh adalah tersenarai seperti di bawah:

  1. PakcikLie (PCL) : http://www.pakciklie.com/ (37 komen) 
  2. Papamifz :  http://www.papamifz.com/ (29 komen)
  3. Mrs_puex :  http://mrspuex.blogspot.com/ (28 komen)
  4. Mr.Clive :  http://byclive.blogspot.com/ (28 komen)
  5. Cadlynn :  http://cadlynn.blogspot.com/ (27 komen)
  6. Mrs. Eady :  http://nurul-izwa.blogspot.com/ (22 komen)
  7. Neeza.Areef :  http://neezareef.blogspot.com/ (16 komen)
  8. Puan Stoberi :  http://pnstoberi.blogspot.com/ (14 komen)
  9. Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) :  http://ahmadfauzi-ahmadfauzi.blogspot.com/ (12 komen)
  10. Abil Kecik (kawan masa kolej dulu) (11 komen)
  11. Ieda (10 komen)
  12. Wina (10 komen)
  13. Siti murni (8 komen)
  14. Siribenmerah (5 komen)
  15. Suria Amanda (5 komen)
  16. Dee (5 komen)
  17. Wahida (4 komen)
  18. Mizz Atie (4 komen)
  19. Dizzling Lilly (4 komen)
  20. Anie (4 komen)
  21. Yayan'smum (3 komen)
  22. Anum (3 komen)
  23. Fakhruddin (3 komen)
  24. Liza Razak (3 komen)
  25. Mamasuri (3 komen)
  26. Si Matatajam (3 komen)
  27. Siti Shuhada (3 komen)
  28. Akubiomed (3 komen)
  29. Kak Zakie (3 komen)
  30. Kella (3 komen)
  31. NeenaAnuar (2 komen)
  32. Syani (2 komen)
  33. Rina AVAIL (2 komen)
  34. Fiza (2 komen)
  35. MissMawar (2 komen)
  36. Has (2 komen)
  37. Weda (2 komen)
  38. Fizafabtagiro (2 komen)
  39. Ratu Siput (2 komen)
  40. Peah @peps (2 komen)
  41. Posh (2 komen)
  42. Eynda (2 komen)
  43. Elynn Sani (2 komen)
  44. Ros (2 komen)
  45. Rieda-ffya (2 komen)
  46. Phat (2 komen)
  47. Sangratoo (2 komen)
  48. Rinna (2 komen)
  49. Mekchu (2 komen)
  50. Lidia (2 komen)
  51. Anim (2 komen)
  52. Farra Dhelina (2 komen)
  53. Udinz (2 komen)
  54. Beb (2 komen)
  55. Mimy Hamid
  56. Afasz
  57. Teenager house
  58. Maya
  59. Cikbedahlaser
  60. Acu Sayang
  61. Ashikin
  62. Ati Masrif
  63. Mrs ledibet
  64. Zul Fattah
  65. Ayut
  66. Aneem
  67. Eintan Nurfuzie
  68. Fiza
  69. Teratak hati
  70. Fairus
  71. Wardah @ fie shah
  72. Mamasyaza
  73. Daddylicious
  74. Sisdee
  75. Ibh_sue
  76. Qa'a-mamapapa
  77. Cik puan Rara
  78. Azian Elias
  79. The Jessicat
  80. Mizztine
  81. Diana
  82. Farah Zamri
  83. Ejulz
  84. Zarul (Umbrella)
  85. Ratu Kebaya
  86. Rtp Farra Arisha
  87. Illa

Semua di senaraikan...dan saya mengucapkan ribuan terima kasih.

Hadiah NO.1-NO.5 akan menerima seunit keychain atau fridge magnet bersama coklat mars!
Hadiah NO. 6 - NO.10 akan menerima coklat mars sahaja.

Yang lain terima kasih kerana saya tahu sebelum ini mereka juga turut selalu menyinggah di sini.

Pst, mungkin pada hari berikutnya entri agak slow ini kerana saya akan tumpukan perhatian kepada doubleIS..kalau sempat saya schedule kalau tak sempat saya sepi sekejap....seperti biasa saya akan singgah melawat anda melalui komen yg saya dapat di entri lain...saya dah buang shoutmix kerana kelihatan buruk bila ada org yg datang berhati busuk yg pasti bukan phat,posh,liza razak (3 org kawan ni la yg kerap muncul di situ)  :-)

Thanks again dan berjumpa di blog korang ;-)


Saya akan poskan hadiah giveaway kepada 10 orang diatas, dan berharap email saya di mrs_rabitah[at]yahoo[dot]com. Nama, Blog url, Alamat dan no. telepon perlu disertakan. Kemungkinan saya akan menggunakan pos parcel yg memerlukan korang tanda tangan semasa parcel sampai, so beri alamat yang memudahkan parcel sampai ke tangan korang yer.

Mohon maaf jika segala kesulitan dan kekurangan semasa, selepas giveway amat dikesali.

Pst, Terima kasih yg istemewa utk penaja hadiah dan masa saya, Tabb dan doubleIS...orait2 turn korang saya tahu...muchas gracias....nak makan apa??

UPDATE : Feedback 
received 21/6/12 mrs.eady : http://nurul-izwa.blogspot.com/2012/06/hadiah-utk-org-sakit-gigi.html
23/6/12 Cadlynn : http://cadlynn.blogspot.com/2012/06/ole2-dari-langkawi.html


Alhamdulillah!




post signature

20 comments:

♥ Wina ♥ said...

eh, series x tau pun ade giveaway nie heheheee

congrats to all!

abilkecik said...

Wah, seronoknya dpt berita nie di pagi2 isnin!!! Hikhik... Thx a lot bitt & penaja2 hadiah... :D

:: Mrs.Eady :: said...

Ehh ade GA KE?

mrs puex said...

hepi hepi menang di tempat ke-3 gitewwww...pestime menang contest nih..hikhik..pagi senin yang menceriakan dahku...:D

thx kak bitt...will emel u my details..:D

[PCL] said...

salam Bitt...pcl gumbira sangat, since pepagi lg nak singgah tp Monday biasalah...buat2 bz walau sebenarnya betul banyak keja...TQ Bitt, Tabb n doubleIs.

fiza said...

Lor...sama mcm wina gak. Tak tau ada giveaway ☺☺

Tahniah pada pemenang.

Yumida said...

congrats pd insan bertuah di atas...

Neeza.Areef said...

x perasan put bitt tqvm atas giveaway nih..
ok2 x dpt FM (sedih) tp x pe bersyukur hehehe...tq again

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

eh x sangka..patik pon menang ek sis....hehehe..

Papa Mifz said...

alhamdulillah rezeki...thx yer Bitt....nanti jap2 lagi papa mifz emailkan add...:)

CaDLyNN said...

haahahaha..menang jugak walau tak semua sempat komen waktu yg ditetapkan..ekekeke.tq2 .tp kalah dgn clive..ahaks!

will email later.. tq kbitt! :)

Murni Alfathunnisa said...

eh2 papamifz pun menang! tahniah papamifz & semua yg menang adiah.. :)

Dee said...

tahniah pada yang menang..

Papa Mifz said...

papa mifz dah emailkan details yer...:)

PUANSTOBERI said...

Tihihiii....3hari tak bkk blog, tetiba dpt tau menang GA plak. ngehehee... toce toce mrs bitt.. nati ai emel yu address ai yer..dun wori.. ai buat alamat ofis, pasti ada yg menandatangani. :D

Telor Power said...

owh....ruginya aku alambat jengah sis....

kalau nak hadiah belas ehsan boleh dak?

~MiZz Atie ZieYa~ said...

la..ada giveaway ka?hehe... atie suka komen jaa..heheh

Mr.Clive said...

wahhh thanks bitt! :)
terharu!
nanti akan bagi bitt address saya,k?

Bitt (doubleIS) said...

alamak...telur power kalau cepat 5 minit tadi skit mesti saya boleh pack kan utk kamo...

thanks korang..tu la ada mention atas tu sebenarnya...mungkin tak perasan la kot...

congratulations kat yg tersenarai...saje suka2 buat giveaway ni...hope lenkali boleh buat lagi kan..

Telor Power said...

huhuhuhu dah bukan rezeki...takpe lain kali buat lagi yer hehehe

Related Story Category

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Giveaway ke3 - done jun 2012-