Tuesday, February 26, 2013

Hippo yang pandai possing


Kami teruja bila keluarkan kamera dan ambil gambar...tetiba hippo/ hippopotamus/ badak air tu mendonggakkan dan menggantungkan lehernya di pagar....hahahhahahaa elok jek dua ekor badak air tu tengah makan bila keluar kamera seekor terus possing u!!!

Mari kita tengok macam mana cara badak air tersebut possing...

Yang mana terlupa badak air yang di pagar tu yer...bukan yang pakai baju belang tu yer...agagaga
Ok...cepat hippo buat mcm ni....LULUS..nampak sama dia senyum!!! agagaga

Keluarkan lidah..boleh tak hippo???? hahahhaha
Nampak dia keluarkan batang kayu yang di kunyahnya!!!

Ok cukup dua contoh diberikan...1...2...3...posse!

Mak aiii...masa ni Ismeth dah larikk dah...akakkakaka

oooo lidah tak bleh keluar...pendek kot...tapi keluarkan dahan pon ok! hahhahaa

Ok...next

Mang aiii...hahahahaha boleh tahan jugak hippo ni possing...hahahaha

Masa ni saya suruh tabb yang ambil dari dekat...saya kurang  berani walaupon hippo nampak jinak..aggagaa...yang pasti ia stay jek tak bergerak..lepas bunyi camera berhenti dia beralih posisi ok....tak percaya tonton video di bawah....

possing paling macho!
Tak sangkakan...memang hipo di paya indah wetland ni pandai possing!!!! 

Last but not least...mesti la ada pic kami yang possing plak...kalini sengaja kurangkan gambar saya disini....hehehe






Nampak??? semua gambar mereka ade je terselit hippo kat belakang tu kan??? haaa tak percaya lagi cakap saya???? boleh tonton video di bawah ni...saya pon tak sangka hippo ni pandai possing...ngee


psst, tetiba masuk cerita hippo...hehehe nanti akan update awal ceritanya...

post signature

13 comments:

ZazaMyMoon said...

eee Bitt tak takut ke ngan badak tu?? hehe

MizzTina said...

klu ada hippo, mesti ada buaya kan.. hehehe

:: Mrs.Eady :: said...

errr....mcm seram je dekat2 mcm tuh!hehehee...

Nurzakiah Hanum said...

cutenya

eLLy said...

wah hippo ada menari tak? amimawee amimawee amimawee :p

ieda immi said...

ya tuhan
takut tul tgk mulut hypo nie ekekkee ;)

*SiRibenMerah said...

gigi x gosok.. amboihhh~

Fiza Rahman said...

Hahaha...hippo pon nak bergambar juga.

SURIA AMANDA said...

besaunya mulut dia tu...

CaDLyNN said...

erk..overla si hippo ni posing...serammmmm

lovely said...

Assalamualaikum,
tumpang tanya..
kat mana ni ek?..

Suzana Ikram said...

Mak ai besar nyer mulut...?? Sure nmpk ank tekak.. Hihihi

akubiomed said...

Siapa lebih vogue?:-)

Related Story Category

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Giveaway ke3 - done jun 2012-