Thursday, July 11, 2013

pengakuan termakan...

Ismeth puasa sampai pukul 3pm...
(5.30am-3.00pm)

Kisahnya dalam video dibawah :



Hahahhahahahaha kesian...
Saya tak paksa dia puasa mahupun memaksa...

Saya sudah bagitahu dia yang semua orang Islam kena puasa 30hari...dan dia tahu semalam hari pertama untuk berpuasa. Dia tekat nak berpuasa....masa pergi sekolah saya tidak sediakan dia botol air sebab dia kata dia nak puasa. Saya bagitahu dia kalau adik terasa haus sangat minta teacher air ok. Lepas pulang ke rumah saya tanya, dia cakap dia tak makan masa rehat. Alhamdulillah. Tetiba sehingga la terjadi di video di atas...hehehhee kesian...

Hari ke-2, harini...

Saya tanya lagi dia nak puasa ke tidak harini sebab ada swimming. Dia cakap dia tak nak swimming dia nak puasa. Ok saya turutkan saja...

Harini dia pergi school dengan bff dia (Andra)...



Picture dari puteri
sorang kasut spiderman sorang kasut transformers

Tak tahu la harini dia nak tahan sampai pukul berapa...jap nak sorokkan koko crunch dia...agaggaga
Iskandar full day semalam...terkejut saya masa berbuka dia cakap "Alhamdulillah dapat satu hari abang puasa"...wahh terharu! hope berkekalan sahsiahnya...



post signature

10 comments:

Mass said...

Alhamdulillah..masa ni lah nak ajar anak2 bepuasa kan...satu kepuasan pada kita bila anak berjaya berpuasa ;)

norhidana miswan said...

hehehehe.... kirenyer dia ada niat n tekad nk cube pose kak...

si abg dia terikut iklan milo kt tv kot kak... tp bgs lah...biar dia nk sndiri tanpa di paksa2

HeNRieTTa JoSe said...

alaaa sweetnye....moga berterusah sahsiah baiknye...

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

alahai kenap acomel sgt Ismeth ...

SangRatoo said...

dedua bulu mata lentik..hemsemm..Selamat Menyambut Ramadhan Bitt and Family :)

Nurzakiah Hanum said...

comelnya

ejulz said...

kiut.. :)

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

:: Mrs.Eady :: said...

sweetss..

saya tak tipu....nina the mummy n the boys said...

comei sangat.........

Related Story Category

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Giveaway ke3 - done jun 2012-