Saturday, August 17, 2013

Selamba je main bungapi di homestay


Malam raya ke-2 kami check in homestay di Taman Azalea, Muar Johor. Semua hal penginapan di sana di uruskan oleh mak saya.

Terdiri dari 3 bilik dan 2 bilik air...huhhh lega...akekekkeeke maklumla time raya ni "toilet" menjadi pojaan...yang penting bersih! i like!

Raya ke-2, setiap tahun ayah saya berpuasa 6...maka kami menemankan dia berbuka di luar seiringan dengan keluarga ibu, tokni dan pak8...masa tu mereka pon ingin pulang ke KL maka kami bertemu di Kedai makan Mee Udang Muar...(lepas dari jambatan maharani Muar) kebanyakkan gerai makan masih belum di buka. Hanya beberapa buah kedai je yang ada. Maka kami tiada pilihan. Di gerai yang kami singgah tu pon hanya ada mee dan bubur sahaja...nasi non ada...ngeee

Malam tu, sempat la main bunga api...yup nak kasi pandangan kat homestay...time raya ni, kalau boleh kasi la lilin 2-3 batang dengan lighter ke...pelita ke...ahahahhhaa susah bebeno nak cari tau nasib baik kat steysen minyak ada jual...opsss jangan risau kami ni jenis bukan menyepah macam doubleIS...agagaggaa kalau depa dok sepah ada je orang-orang tua mereka yang rimas...so don't worry!


Master bedroom...utk maksu & maktok yang senang keluar masuk toilet...

2nd room...3rd room pon queen bed...

Hall & dinning





Jambatan melintasi sungai Muar 

Mee bandung...lupa nak ambik gambo mee udang...hahhahaa boleh lupa khenn

Sambung main bungapi


Maktok memastikan bahawa besi bunga api tu tidak dibuang merata-rata...ahaks




Arghh gamba korang je..kasi maksu plak...

Papa pon tunjuk skill...

wahhh mcm darth vader kata ismeth

mama pon nak!! agagaggagaa




post signature

1 comment:

Anonymous said...

kahkah..turutan gamba nye x leh bla...sampai last picture tu...ahahaah...smartlah gamba yg abg talib mcm darthvader tu

Related Story Category

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Giveaway ke3 - done jun 2012-